fredag 26 februari 2010

Idag:

Vaknar.
Nyp i armen, jo jag är lägenhetsinnehavare!
Jubel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frukost med Kristina.
Mysigt. Goda, intressanta samtal.
Lunchkaffe med Lina, Sara och bebisarna Max (som jag döpte i lördags) och Love i Skrapan.
Paus. Andas. Ställtid.
Begravning.
Mycket fint. En älskad mamma.
Vadar i snöslask längs Götgatan till Slussen i icke-vattentäta stövlar.
Minnesstund.
God mat och trevligt, tänk att få del av människors minnen och berättelser sådär.
Hem. Av med genomblöta stövlar.
Påminner mig igen om att jag är lägenhets innehavare!
Jubla!!!!!!!!!!!!!!!!
Inte Hemnet mer, bara inredningssidor nu!!!
Trött. Sova snart.
Drömmer snart om nya lägenheten med sjöglimt.

Så går en dag ifrån mitt liv och kommer aldrig mer...

Hmm..det känns som jag sett mitt liv i punktform den här veckan. Men jag har någonstans att bo, även efter 1 Juni. Och jag blir kvar på Söder. Och jag är glad!

På söndag åker vi till Idre med 67 ungdomar!!! Vi hoppas på mycket sol, mycket snö lite minusgrader, ingen is på vägen och inga benbrott.

Be gärna en bön för oss!

Inga kommentarer: